عوامل نارضایتی مشتری از بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت شیراز چیست؟

24 / 4 / 1397
16:02
خانم طالبی
عوامل نارضایتی مشتری از بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت شیراز چیست؟

شرکت نوین آرتا چه خدماتی برای مشتریان در شیراز ارائه می دهد؟

شرکت نوین آرتا در قبال مشتریان شیراز، خود را متعهد می داند و به تعهداتی که به مشتریان می دهد پایبند است. برای برطرف کردن حس نارضایتی در مشتری کارشناسان شرکت نوین آرتا دلیل عدم رضایت آن ها را جویا می شوند.

در بیشتر مواقع عوامل نارضایتی مشتری از بانک اطلاعات شرکت نوین آرتا به دلیل استفاده نادرست آن ها از بانک اطلاعات ساختمان است. به طور مثال اگر این نارضایتی درمورد بانک اطلاعاتی شیراز باشد، در ابتدا از مشتری سوال می شود که آیا بازاریاب دارند یا خیر.

نحوه تعامل و ارتباط با مدیر پروژه و همچنین زمان تماس گرفتن با آن ها بسیار تأثیرگذار و مهم است و یک بازاریاب حرفه ای می تواند به گونه ای با مدیران پروژه ها صحبت کند که مدیر یا مسئول را متقاعد کند محصولات و خدمات شرکت آن ها با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می شود و همین امرباعث عقد قرار داد با آن ها می شود.

اگر در مواردی بسیار کم این نارضایتی به خاطر عدم صحت اطلاعات باشد، شرکت نوین آرتا خود را متعهد می داند که اطلاعات درست را جایگزین نماید.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس با کارشناس فروش خانم نصر 09170475232 تماس بگیرید


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیست پروژه های در حال ساخت شیراز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]