فوت و فن های بازاریابی تلفنی محصولات ساختمانی (استان فارس)

3 / 4 / 1397
9:56
خانم طالبی

برای موفقیت در یک بازاریابی تلفنی، فرد بازاریاب باید با مشتری وارد یک مذاکره شود نه اینکه با مشتری گفتگو کند.

این دو واژه معنای متفاوتی از هم دارند.

فوت و فن های بازاریابی تلفنی

فوت و فن های بازاریابی تلفنی

در ادامه تمایز میان یک مذاکره و یک گفتگو را به طور کامل شرح می دهیم :

مذاکره و گفتگو دو واژه جدا از هم هستند اما معنی آنها تقریبا به هم نزدیک است،

برای یک بازاریابی تلفنی موفق لازم است بدانیم چه زمانی در حال مذاکره هستیم و چه زمانی درحال گفتگو ؟

در ادامه به تفاوت معنایی این دو واژه می پردازیم.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09900017061

وجوه تمایز میان مذاکره و گفتگو

تمایز اول : مذاکره برنامه ایست از پیش تعیین شده و فرآیند محور است، اما گفتگو اینگونه نیست.

تمایز دوم : برای مذاکره کردن باید موضوع به صورت دقیق و کاملا واضح مشخص شود،

درصورتی که برای گفتگو کردن نیازی به طرح موضوع نیست.

تمایز سوم : در فرایند مذاکره باید هدف مشخص باشد،

اینکه با چه هدفی قصد دارید مذاکره کنید بسیار اهمیت دارد اما در گفتگو عموما افراد بدون هدف خاصی با یکدیگر صحبت می کنند.

تمایز چهارم : در یک مذاکره باید بازه زمانی تعیین شود تا به نتیجه موردنظر دست یابید،

اما در یک گفتگو مشخص بودن بازه زمانی برای صحبت اهمیتی ندارد.

تمایز پنجم : در یک مذاکره باید ارزش افزوده ایجاد شود، که این موضوع برای یک گفتگو به هیچ عنوان نیاز نیست.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09900017061


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیست پروژه های در حال ساخت شیراز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]