چرا بازاریابی دیجیتال؟

18 / 9 / 1397
8:22
خانم طالبی

چرا بازاریابی دیجیتال؟

امروزه رقابت و پیشرفت در کسب و کار بدون حضور آنلاین در این عرصه کاری سخت است. بنابراین، بازاریابی دیجیتال برای پیشرفت و توسعه کسب و کار امری بسیار مهم است.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

در بازاریابی دیجیتال در واقع از روش‌های بازاریابی آنلاین استفاده می شود تا یک شرکت به افراد مربوطه به صورت دیجیتال معرفی شود.

از وب سایت شرکت گرفته تا دارایی های تجاری آنلاین شما، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، روزنامه‌ها و مجلات آنلاین و ... همه و همه از جمله روش های بازاریابی دیجیتال به حساب می آیند.

باید توجه داشت که بازاریابی دیجیتال تمایزی بین روش هایی که برای جذب مشتری طراحی شده‌اند و روش هایی که توجه آن ها را کم ‌می کند قائل نمی‌شود. به عنوان مثال تبلیغات بنری و پاپ آپ ها مثل محتوای وب سایت ها از روش‌های بازاریابی دیجیتال هستند، اما این بدان معنی نیست که تبلیغات بنر و پاپ آپ، روش خوبی برای جذب مشتری محسوب می شوند، بر عکس این مدل های تبلیغاتی معمولاٌ باعث بی توجهی مشتری به برند شما می شوند؛ حال آن که با تولید یک محتوای خوب بلاگ برای برند خود، می توانید مشتری را به برندتان جذب کنید.

با یادگیری ارکان مهم بازاریابی دیجیتال و با استفاده از روش های بازاریابی مناسب، بدون آزار مخاطبان با تبلیغات آزار دهنده، آن ها را به مشتریان خود تبدیل و به استفاده از محصولاتتان تشویق کنید.

ارکان بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:

1. راه اندازی وب سایت و بهینه کردن آن

2. تدوین یک استراتژی برای تولید محتوای دیجیتال

3. حضور برند در رسانه های اجتماعی

4. تبدیل بازدید کننده وب سایت به سرنخ (lead)

5. استفاده از تبلیغات موثر

6. تبدیل سرنخ به مشتری

7. سنجش عملیات بازاریابی و بهبود دادن آن

چرا بازاریابی دیجیتال؟

برای خواندن مطالب بیشتر به کانال تلگرام مراجعه کنید

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان


مشاهده وب سایت نوین آرتا


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیست پروژه های در حال ساخت شیراز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]