هنر اداره افراد - قسمت دوم

8 / 9 / 1397
8:53
خانم طالبی

هنر اداره افراد

ایجاد محیط مناسب

قسمت دوم

۹. گروه را فعال نگه دارید.

معیار های بالایی تعیین کنید که باعث شود افراد کار کنند، در صورتی که اهدافتان سهل‌الوصول باشد گروه مایوس می شود، از اینرو کاری کنید که گروهتان هدف های دشوار ولی قابل دستیابی را بپذیرند.

۱۰. تحت تاثیر قرار نگیرید.

خیلی راحت تحت تاثیر قرار نگیرید اطمینان حاصل کنید که معیارهای شما آنقدر بالا هستند که رقیبانتان را نگران کنند.

۱۱. بدقولی نکنید.

هیچگاه قولی ندهید که نمی‌توانید به آن عمل کنید ناعادلانه است که سخن از پاداشهایی به میان آورید که نمی توانید بدهید.

۱۲. در مدیریت خشونت به کار نبرید.

باعث نشوید که افرادتان احساس ناامنی کنند، طوری که اگر سرسخت و خشن باشید افراد گروهتان اشتباههای بسیاری می‌کنند، از همین رو به خاطر مخرب بودن این رفتار مدیریت خشن در حال ازبین رفتن است، از طرفی دیگر با اینکه احساس امنیت خیلی مهم است اما تعهد کار مادام العمر به افراد ندهید.

۱۳. شرایط شرکت را از کارمندانتان مخفی نکنید.

هیچ چیز را از کارمندانتان مخفی نکنید اگر اطلاعاتی از شرکت در اختیار آنها بگذارید باعث جلب احترام و اعتماد آنها می شوید. طبق قانون افراد شما حق دارند از اوضاع مالی شرکت باخبر باشند، با این حال اگر بخواهید اطلاعات را از آنها مخفی کنید، افرادتان فکر می کنند دلیل شوم و شیطانی در این کار شماست.

۱۴. الگوی خوبی باشید.

مودب باشید و سعی کنید الگوی خوبی برای کارکنانتان باشید هرکس با گروه شما برخورد می کند باید اثر خوبی از شما در ذهن ذهنش بماند، در عین حال وقت شناس، وفادار به شرکت کارآمد و هوشیار باشید.

۱۵. رضایت شغلی کارکنانتان را بررسی کنید.

غیبت های کارمندان و رفتن آنها را از شرکت محاسبه کنید، اگر کارکنان از کار خود ناراضی باشند بیشتر احتمال دارد که دچار بیماری شوند، از اینرو به آمار ترک خدمت کارکنان نگاه کنید، اگر میزان آن در پایان هر سال بیش از ۱۰ درصد بود، معلوم است که کارکنان ناراضی شرکت را ترک می کنند، بنابراین محیط مناسبی ایجاد کنید و کارکنانتان را برای ماندن ترغیب کنید.

هنر اداره افراد - قسمت دوم

برای خواندن مطالب بیشتر مدیریتی به کانال تلگرام مراجعه کنید

https://t.me/joinchat/AAAAAE_5P4cBlsZCgkCX_w

شماره تماس: 09123135447

نوین آرتا مرجع تبلیغات صنعت ساختمان


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به لیست پروژه های در حال ساخت شیراز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]