آرشیو مطالب 1396/3 | لیست پروژه های در حال ساخت شیراز

لیست پروژه های در حال ساخت شیراز

بروزترین و کامل ترین بانک اطلاعات پروژه های ساختمانی کشور

نویسنده :خانم طالبی
تاریخ: 30 / 3 / 1396 9:49

ویژه ی بازاریابی و فروش مستقیم محصولات و خدمات ساختمانی


- این لیست شامل اطلاعات بروز و موثق پروژه های در حال ساخت استان فارس می باشد که شما می توانید بصورت مستقیم با مالک و پیمانکار پروژه تماس گرفته و محصول و خدمات خود را معرفی نمائید.

- بانک اطلاعات شامل: نام کارفرما یا پیمانکار، شماره تماس، آدرس دفتر یا پروژه، تعداد واحدها و تعداد طبقات، مرحله ساخت و تاریخ بروزرسانی می باشد.


* همچنین اگر فعالیت شما بصورت گسترده تر در چند استان و یا کل کشور می باشد می توانید لیست پروژه های استان های دیگر را نیز خریداری نمائید.

گروه بازاریابی آرتا با بیش از ٢٠ سال فعالیت در بخش اطلاع رسانی صنعت ساختمان ارائه دهنده ی کلیه خدمات در زمینه تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات ساختمانی شماست.


جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر تماس با :

09900017061

نویسنده :خانم طالبی
تاریخ: 30 / 3 / 1396 13:40

شماره تماس پیمان کاران آپارتمان های مسکونی در حال ساخت


شماره تماس پیمان کاران و مدیران پروژه های ساختمانی آپارتمان های مسکونی استان های کشور را از ما بخواهید


- بانک اطلاعاتی شامل استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، قزوین، فارس و اردبیل و تهران و خراسان ها و اصفهان و ... به تفکیک مرحله ساخت کاملا بروز و موثق را می توانیم در اختیار شما قرار دهیم.کلیه شماره تماس ساختمان سازهای کل کشور به تفکیک استان که روزانه بروز رسانی می گردد را با هزینه بسیار اندک تهیه نمایید.

توجه داشته باشید فعالیت اصلی گروه بازاریابی نوین آرتا جمع آوری و بروز رسانی بانک معتبر شماره تلفن مهندسین ناظر و پیمان کاران کل کشور و فعالان ساخت و ساز است.


جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر تماس با :

09900017061

نویسنده :خانم طالبی
تاریخ: 30 / 3 / 1396 12:35

در اخیار داشتن بانک شماره تماس های معماران و مهندسین ناظر ساختمان های بیشتر استان های کشور از جمله خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی ،تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و ... چه مزییتی دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت در اختیار داشتن چنین بانک جامع و کاملی برای معرفی خدمات و محصولات ساختمانی شما بسیار مفید و عالی خواهد بود. نوین بانک گروهی تخصصی است که فعالیت اصلی این گروه جمع آوری بانک اطلاعاتی جامع ساختمانهای در حال ساخت سطح کشور است.کلیه ی شماره تلفن های معتبر مهندسین و معماران در حال کار سطح کشور فقط در اختیار گروه نوین بانک می باشد.این گروه تمام هدف خود را در راستای جمع آوری بدون نقص بانک شماره تماس ساختمان ها و آپارتمان ها و برج های عظیم در حال ساخت سطح کشور قرار داده.کلیه برج های مسکونی و یا تجاری کشور و اطلاعات کامل آنها از جمله آدرس پروژه -مرحله ساخت -شماره تلفن معمار و کارفرما به همراه نوع کاربری و ... را می توانیم در اختیار شما قرار دهیم.

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر تماس با :

09900017061

نویسنده :خانم طالبی
تاریخ: 30 / 3 / 1396 12:34


اطلاعات ساختمان های درحال ساخت


تیم ما به صورت تخصصی شروع به جمع آوری اطلاعات ساختمانی در شهر های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران، شیراز گلستان، مازندران، گیلان و اصفهان کردند. این گروه علاوه بر جمع آوری بروز اطلاعات پروژه های در حال ساخت می توانند کاتالوگ و بروشور شرکتهای تولیدکننده و ارائه دهنده خدمات ساختمانی را نیز به کارفرما یا پیمانکار پروژه تحویل دهند.


جمع آوری اطلاعات مجموعه های درحال ساخت مسکونی و تجاری و دولتی و ... شامل شماره تلفن و آدرس دقیق و شماره موبایل مهندس ناظر و یا شماره موبایل پیمانکار ساختمان به همراه مشخصات دقیق پروژه مثل متراژ و مساحت , نوع کاربری و مرحله ساخت در دستور کار گروه های جمع اوری بانک اطلاعات ساختمان های درحال ساخت است. همانطور که میدانید در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت به همراه شماره موبایل پیمان کاران ساختمانی این مزیت را به دنبال خواهد داشت که به راحتی و بدون واسطه می توانید با مسئول پروژه ارتباط بگیرید و کالا و خدمات خود را معرفی نمایید.


برای سفارش و اطلاعات بیشتر تماس با :

09900017061

درباره من
تازه ترین مطالب
جستجو در وبلاگ


  • کل بازدید:85870
  • بازدید امروز :28
  • یازدید دیروز : 67
  • بازدید این ماه : 145
  • بازدید ماه قبل : 1651
  • تعداد نویسندگان : 0
  • تعداد کل مطالب : 109
  • :
  • آخرین بروز رسانی : 1397/9/25
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]